Setiap wanita terutamanya surirumah pasti mendambakan dapur idaman lebih-lebih rekaannya semakin berubah ke arah lebih moden dan lengkap dengan pelbagai kemudahan mengikut peredaran zaman.

Rekaan dapur moden tidak semestinya memerlukan ruang yang besar. Anda tetap boleh merealisasikan dapur idaman anda biarpun dengan ruang yang terhad. Barulah rasa seronok nak memasak bila ada dapur cantik kan?

Baru-baru ini, pasangan selebriti terkenal Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza berkongsikan foto ruang dapur mereka yang siap diubah suai oleh syarikat reka bentuk dalaman Unity Kitchen.

Biarpun ‘dry kitchen’ dan ‘wet kitchen’ dalam ruang yang sama, tapi tetap nampak luas. Malah dapur mereka tampak elegan dan mewah dengan rekaan ‘marble’ putih. Memang dapur idaman ramai ni!

Kalau dan tonton video di atas, mari kita ‘cuci mata’ lagi dengan foto-foto sekitar ruang dapur di kediaman Zahirah dan Aiman yang MissMynah kongsikan di bawah:

zh3
zh1
zh
zh8
zh2
zh5

Sekadar info, Zahirah dan Aiman mendirikan rumah tangga pada 20 Februari 2020. Hasil perkahwinan, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Isaac Raees yang berusia setahun.