Biarpun sedang giat mengusahakan perniagaan tudungnya, namun pelakon Nur Fazura tidak pernah terfikir untuk meninggalkan kerjaya seni yang telah lama diceburinya.

Menurut Fazura atau nama sebenarnya Nur Fazura Sharifuddin, dia perlu menapis semua tawaran yang datang kerana belum bersedia untuk meninggalkan puteri sulungnya, Nur Fatima Aisya terlalu lama.

“Memang ada skrip dan tawaran untuk saya. Tapi saya perlu sesuaikan dengan jadual harian sebagai ibu kerana tak mahu tinggalkan anak terlalu lama.

“Hendak berlakon saya tiada masalah kalau skrip dan waktu penggambaran dapat diserasikan. Namun buat masa sekarang, saya gembira berlakon untuk kempen tudung saya sahaja,” katanya menerusi mStar Online.

Dalam perkembangan lain, Fazura telah meraikan semua kakitangan perniagaan miliknya dalam majlis ‘MilikSemua – An Evening with Fazura and Besties’ di Hotel Mandarin Oriental, Kuala Lumpur pada Rabu.

Majlis itu turut dimeriahkan dengan kehadiran selebriti-selebriti tanah air seperti Dato’ Sheila Majid, Dato’ Jamal Abdillah, Amelina Amir dan Danial Zaini.