Gara-gara menerima ugutan bunuh daripada seorang individu tidak dikenali menerusi media sosial, pelakon dan personaliti media sosial Aisar Khaled bertindak membuat laporan polis demi keselamatannya.

Perkara itu dikongsikan oleh Aisar di laman Instagram miliknya setelah menerima video seorang lelaki bertopeng mengancam untuk membunuhnya sambil memegang sebilah pisau.

“Terlalu banyak kes ugut dan sebagainya sejak kebelakangan ini. Saya sendiri pun tak kenal siapa individu di sebalik topeng tersebut.

“Jadi untuk tidak mahu kusutkan kepala dan ganggu emosi selain demi keselamatan diri dan keluarga, saya terus buat laporan polis. Biar pihak terbabit yang siasat dan selesaikan,” katanya yang dipetik dari Kosmo!

aisar
Tangkap layar foto yang dikongsi Aisar di Instagram

Pada masa yang sama, pelakon filem “Hantu Ke Lima” berkenaan sempat menitip pesanan buat orang ramai agar sentiasa menjaga kata-kata dan perbuatan masing-masing.

Selain itu, Aisar turut mengingatkan orang ramai agar segera membuat laporan polis sekiranya berdepan situasi sama dengannya.

Terdahulu, Aisar menjadi bualan wargamaya ekoran memuat naik videonya sedang solat di beberapa lokasi termasuk di kawasan bengkel dan berhadapan sebuah stesen minyak.