Biarpun sering kali dilihat keluar dan memuat naik foto bersama, namun pelakon dan penyanyi Daiyan Trisha menafikan sedang menjalin hubungan cinta dengan abang kepada pelakon Ummi Nazeera iaitu Nazreem Musa.

Menurut Daiyan atau nama lengkapnya Daiyan Trisha Mohd Nasaruddin, dia mula mengenali dan rapat dengan Nazreem sejak dua tahun lalu.

“Saya rapat dengan Nazreem, dia adalah kawan baik saya. Kami selalu keluar bersama, terutamanya menghadiri acara fesyen memandangkan Nazreem seorang pempengaruh fesyen.

“Jadi, di situlah timbul persepsi kami ada hubungan istimewa, sedangkan hanya berkawan baik. Saya sayang dan selesa dengan Nazreem, namun, hanya sebagai kawan,” katanya menerusi BH Online.

Dalam pada itu, Daiyan menjelaskan dirinya belum berpunya serta tidak meletakkan sasaran usia untuk berkahwin kerana ingin fokus terhadap kerjanya buat masa ini.

Beralih ke perkembangan lain, Daiyan bakal muncul dengan telefilem bergenre aksi terbaru berjudul “Rompak” bersama Zizan Razak, MK K-Clique dan Chubb-E.