Berita gembira buat peminat Barbie, kini anda berpeluang untuk menikmati ‘staycation’ di hotel bertemakan Barbie yang pertama di Malaysia.

Buat makluman lanjut, ia merupakan kerjasama antara Grant Hyatt, Kuala Lumpur dengan jenama anak patung ikonik itu untuk menawarkan Barbie Ultimate Staycation.

Pelakon Ummi Nazeera tidak melepaskan peluang untuk membawa suami, Dr. Izzar Anwari dan anak-anaknya bermalam di bilik hotel eksklusif yang bertemakan warna merah jambu tersebut.

“Ini kali pertama Barbie Ultimate Staycation diperkenalkan oleh Grant Hyatt Kuala Lumpur. Terdapat tiga jenis bilik bertemakan Barbie iaitu Barbie Fantasy, Barbie You Can Be Anything dan Barbie EXTRA.

“Bilik saya adalah Barbie EXTRA! Mereka turut menyediakan bilik bersambung buat pembantu. Kami sangat menikmati pengalaman ini dan mengesyorkannya kepada para ibu bapa,” katanya menerusi satu hantaran di laman Instagram.

jj
Ummi Nazeera berpakaian ala-ala Barbie

Terdapat 14 bilik bertema meliputi keseluruhan tingkat 33 hotel mewah bertaraf lima bintang itu. Selain bilik, anda juga boleh menjamu selera di kafe bertemakan Barbie semasa penginapan anda.

Terhad untuk pengunjung yang telah berdaftar, setiap pakej termasuk sarapan, hadiah kejutan dan sesi Minum Petang Barbie Pink dari jam 12 tengahari hingga 2.30 petang keesokan harinya.

Harga bermula daripada RM2,320 untuk dua orang dewasa di Bilik Barbie bagi satu malam dan RM4,408 untuk dua orang dewasa dalam Suite Barbie bagi satu malam.