Pelakon Fizo Omar tak menang tangan apabila taman rekreasi ATV kedua miliknya iaitu FJ ATV Park, Janda Baik, Pahang menerima sambutan luar biasa pengunjung dari serata negara sejak dibuka pada Oktober lalu.

Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar memaklumkan bahawa dia telah menambah 10 buah ATV di FJ ATV Park serta lima buah lagi di taman reakreasi ATV pertamanya Rocky ATV yang dibuka di Pasir Puteh, Kelantan bagi memastikan kepuasan pengunjung.

“Alhamdulillah, baru saja dua bulan buka ATV Park yang kedua. Sambutan sangat luar biasa dan masalah utama adalah jumlah ATV yang tak cukup tetapi ia masalah yang baik.

“Jadi saya tambah lagi 10 unit ATV di FJ ATV Park dan 5 unit di Rocky ATV. Rata-rata pengunjung memberi maklum balas yang baik dan mereka berpuas hati.

“Rasa sangat berbaloilah dengan pelaburan dan penat lelah untuk membuka kedua-dua taman rekreasi ATV ini,” katanya menerusi satu hantaran di laman Instagram.

Difahamkan Fizo telah membelanjakan kos lebih sejuta, di mana setiap satu ATV bernilai RM30,000 hingga RM40,000, lengkap dengan spesifikasi berkuasa tinggi termasuk ‘power steering’, enjin CVT dan ‘touring pilot seat’.

Terdapat lapan checkpoint di FJ ATV Park dan sebanyak 25 buah ATV boleh bergerak ke trek pada satu-satu masa.

Dalam perkembangan lain, Fizo turut mendedahkan perancangannya untuk membuka sebuah lagi taman rekreasi ATV tidak lama lagi. Bagaimanapun, lokasinya masih dirahsiakan.