Umum sedia maklum bahawa pelakon Uqasha Senrose sedang menghitung hari untuk bergelar raja sehari bersama jejaka pilihan hati yang juga pelakon Kamal Adli.

Baru-baru ini, Uqasha atau nama sebenarnya Nik Zaris Uqasha Nik Sen memuat naik fotonya lengkap berbusana pengantin di laman Instagram hingga para peminat menyangka dia sudah bernikah.

Bagaimanapun, pelakon “Perempuan Tanpa Dosa” itu sebenarnya terlibat dengan kempen mempromosikan koleksi busana pernikahan jenama pereka fesyen terkenal Rizman Ruzaini.

Tidak dinafikan Uqasha kelihatan jelita memakai koleksi IJABKABUL Rizman Ruzaini dan peminat turut berpendapat seri pengantin sudah melekat pada wajahnya.

Terdahulu, Uqasha dan Kamal mengikat tali pertunangan pada pada 4 April lalu dan merancang untuk melangsungkan majlis pernikahan di sebuah pusat peranginan tanah tinggi Jun lalu.

Namun, pasangan itu terpaksa menunda tarikh ijabkabul mereka susulan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan dan situasi pandemik COVID-19 yang membimbangkan.

Hingga kini, tarikh pernikahan mereka masih menjadi teka-teki dalam kalangan peminat. MissMynah doakan agar urusan perkahwinan Uqasha dan Kamal dipermudahkan.