Pelakon Izreen Azminda memaklumkan bahawa dia selamat melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur, jam 9.06 pagi Selasa lalu.

Berita gembira tentang kelahiran cahaya mata ketiganya itu dikongsi menerusi laman Instagram Izreen, atau nama sebenarnya Izreen Azminda Aznam, pada hari yang sama.

Sehubungan dengan itu, Izreen meluahkan rasa syukur serta berterima kasih kepada mereka di luar sana yang mendoakan perjalanan kehamilannya dipermudahkan.

“Syukur Alhamdulillah.. lahirlah seorang lagi putera dalam keluarga kecil kami. Terima kasih buat semua yang mendoakan saya dan ‘baby’,” katanya.

1 6
Izreen belum sedia kongsi nama dan wajah penuh anak

Pelakon drama “Eksperimen Cinta” itu turut berkongsikan perkembangannya ketika masih ditempatkan di wad hospital selepas bersalin.

“Tak terbalas semuanya. Alhamdulillah, saya dan ‘baby’ berada dalam keadaan sihat sepanjang berada di sini (hospital),” katanya.

Bagaimanapun, Izreen belum sedia untuk mendedahkan nama serta wajah penuh anaknya sejurus selesai tempoh berpantang.

Ini merupakan cahaya mata kedua Izreen selepas berkahwin dengan Muhammad Radzi Abdul Wahid atau Ude pada 8 Ogos 2017.

Selain itu, Izreen juga mempunyai seorang cahaya mata sulung hasil perkahwinan pertamanya dengan bekas suami Muhamad Riza Baharudin.