Kumpulan K-pop ONEUS mengumumkan penampilan sulung mereka di Malaysia menerusi konsert jelajah ONEUS 2ND WORLD TOUR ‘La Dolce Vita’ di Zepp Kuala Lumpur pada 4 Mei 2024.

Konsert ini dibawa oleh Joy Entertainment, bersama SEAE dan Shining Star selaku penganjur utama, dengan 43 sebagai rakan promosi, manakala ERA, MY dan GOXUAN sebagai rakan media rasmi.

ONEUS yang dianggotai oleh Seoho, Leedo, Keonhee, Hwanwoong dan Xion amat popular di peringkat antarabangsa sejak memulakan kerjaya pada 2019 di bawah RBW Entertainment.

Lagu-lagu dendangan ONEUS berjaya menduduki carta teratas termasuk satu album studio dan 10 album mini yang menampilkan lagu dalam bahasa Korea, Jepun, Inggeris dan Sepanyol.

Terkenal dengan lagu “Valkyrie”, “LIT”, “No diggity”, “Same Scent” dan “LUNA”, ONEUS juga telah melakukan konsert jelajah di seluruh Jepun, Eropah, Amerika Utara dan Amerika Selatan.

ONEUS press release poster

Kini, giliran peminat ONEUS, dikenali sebagai TO MOON, di Malaysia pula menyaksikan persembahan hebat daripada kelima-lima anggota ONEUS di pentas besar.

Tiket konsert ONEUS 2ND WORLD TOUR ‘La Dolce Vita’ di Kuala Lumpur akan mula dijual pada 19 Mac 2024 melalui laman sesawang my.bookmyshow.com/oneus2nd dan KLOOK.

Tiket turut datang dengan faedah peminat pada harga berikut. Setiap pembelian tiket tertakluk kepada yuran pemprosesan RM4 dan yuran operasi RM10.

● VIP ROCK ZONE [Zon Berdiri] – RM688
(Pengalaman ‘soundcheck’, kad foto bercetak dan faedah peminat bertuah)

● CAT 1 [Zon Berdiri] – RM588
(Pengalaman ‘soundcheck’, kad foto bercetak dan faedah peminat bertuah)

● CAT 2 [Zon Duduk] – RM488
(Kad foto bercetak dan faedah peminat bertuah)

● CAT 3 [Zon Berdiri] – RM388
(Kad foto bercetak)

ONEUS 2024 2ND WORLD TOUR La Dolce Vita price poster 2
ONEUS 2024 2ND WORLD TOUR La Dolce Vita benefit poster