Kumpulan Dolla dilaporkan bakal menyertai program realiti berkonsepkan survival, “Show It All” China yang diterbitkan oleh penyanyi Lay Zhang dari kumpulan K-pop, EXO.

Program itu akan menampilkan kumpulan wanita dari seluruh dunia pada setiap minggu dan Dolla akan muncul dalam episod yang pertama.

Ahli kumpulan Dolla Syasya Rizal akui teruja dan bersyukur kerana berpeluang untuk mewakili Malaysia ke China, sekali gus memperkenalkan kumpulan mereka kepada peminat di luar negara.

“Saya sangat teruja menyertai program ini kerana ia merupakan peluang besar untuk kami mendekatkan diri dengan peminat di luar Malaysia.

“Dolla dipanggil sebagai kumpulan senior yang akan berkongsi dengan peserta bertanding mengenai pengalaman sepanjang bergelar anak seni,” katanya menerusi mStar.

GJfmQVuaAAAhyto e1711438079384

Selain Dolla, kumpulan wanita lain yang bakal ditampilkan dalam program tersebut ialah PiXXie dari Thailand, Boys World dari Amerika Syarikat serta kumpulan BINI dan G22 dari Filipina.

“Show It All” China akan bersiaran secara ekslusif menerusi saluran MangoTV, pada setiap hari Khamis, mulai 28 Mac 2024.