Bintang filem Hong Kong terkenal, Aaron Kwok meluahkan rasa kesal selepas terpaksa membatalkan aktiviti mempromosikan filem aksi komedi terbaharunya, “Rob N Roll” di Malaysia atas masalah kesihatan.

Mengikut perancangan asal, Aaron sepatutnya hadir ke majlis sidang media dan tayangan perdana filem “Rob N Roll” bersama Gordon Lam di Pavilion Kuala Lumpur dan GSC LaLaport BBCC pada 1 Februari.

Menerusi satu kenyataan, Aaron akui terkilan kerana tidak dapat hadir ke acara berkenaan sekali gus menghampakan peminat di Malaysia yang ingin bertemu dengannya.

“Sejujurnya saya kesal dan terkilan apabila tidak dapat hadir ke majlis tayangan perdana filem “Rob N Roll” hari ini di Malaysia kerana mengalami masalah kesihatan secara tiba-tiba.

“Atas nasihat doktor, saya disarankan untuk mengelak daripada menaiki penerbangan jarak jauh. Maka, saya terpaksa melupakan hasrat untuk bertemu dan mengubati kerinduan peminat di Malaysia,” katanya.

aaronkwok
Aaron Kwok dalam filem “Rob N Roll”

Ketidak hadiran Aaron kemudiannya digantikan dengan rakannya yang juga pelakon Maggie Cheung yang diterbangkan ke Malaysia pada saat akhir.

“Rob N Roll” yang dibawakan oleh pengedar filem tempatan Mega Films Distribution, bakal ditayangkan di seluruh pawagam tempatan pada 10 Februari ini sempena sambutan Tahun Baru Cina.