Pelakon dan penyampai radio Jack Lim berjaya menangkap perbuatan tidak bermoral seorang lelaki yang merakam video-video seluar dalam selebriti-selebriti wanita di pusat beli belah Pavilion Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Sabtu lalu.

Menurut Jack, kejadian itu berlaku ketika dia bersama barisan pelakon lain sedang mempromosikan filem terbaharu mereka sempena Tahun Baru Cina, iaitu “Happy Dragons”.

“Saya sanggup berdepan semua tindakan undang-undang. Indivitu itu merakam seluar dalam wanita senyap-senyap semasa kami mempromosikan filem Tahun Baru Cina, “Happy Dragons”.

“Antara yang menjadi mangsa ialah Han Xiaoai, Joey Kong, Nicole Liu serta pembantu-pembantu peribadi mereka. Kami telah pergi ke balai polis bagi siasatan lanjut,” katanya katanya menerusi perkongsian video di laman Instagram.

Tambah Jack lagi, dia turut dibantu oleh artis baharu, Henry Teo dan seorang penghantar makanan untuk menangkap suspek yang dipaparkan dalam video tersebut.

Malah pelakon kelahiran Ipoh, Perak itu, mengakui sanggup berdepan sebarang tindakan undang-undang susulan tindakannya melawan suspek yang cuba menyerangnya.

“Saya tahu saya telah bertindak melulu, tetapi anda perlu tahu bahawa mereka ini sanggup melakukan apa sahaja. Saya tidak menyesali perbuatan saya dan sanggup berdepan tindakan undang-undang,” katanya.