Impian pempengaruh Dahlia Rizal untuk mengadakan majlis resepsi bertemakan Bollywood akhirnya menjadi kenyataan apabila dia dan suami, Imran Aqil diraikan dalam sebuah lagi majlis resepsi pada 26 November lalu.

Majlis resepsi sebelah keluarga Imran, atau nama lengkapnya itu berlangsung dengan gilang gemilang di doplohtigaspace, Titiwangsa, Kuala Lumpur.

Menerusi foto-foto yang Dahlia kongsikan di laman Instagram, pasangan itu dilihat sama cantik sama padan menyarungkan busana berona merah lengkap dengan pelbagai aksesori.

“Majlis resepsi belah keluarga Imran telah berlangsung dengan lancar. Dahulu saya selalu inginkan majlis resepsi bertemakan Bollywood.

“Namun saya tak perlu risau lagi sebab keluarga Imran memang ada darah Pakistan.

“Saya rasa sangat bertuah dapat menjadi sebahagian daripada keluarga ini dan belajar lebih banyak mengenai keluarga mereka,” kata pemilik nama lengkap Nur Dahlia Ahmad Rizal itu.

dria

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengikut Instagram Dahlia memuji kecantikannya dengan solekan mengikut permintaannya.

Beberapa hari selepas majlis resepsi itu diadakan, Dahlia dan Imran juga telah berangkat ke Kashmir, India, untuk bercuti.

Untuk rekod, Dahlia dan Imran telah selamat diijab kabulkan pada 9 September lalu dalam majlis pernikahan mereka yang berlangsung di Ayer Keroh, Melaka.