Pelakon, pensyarah dan penyanyi Arja Lee mendedahkan perancangannya untuk kembali aktif dalam industri hiburan tanah air menjelang tahun baharu 2024.

Menurut Arja, dia berkeinginan untuk bekerjasama dengan penyanyi dan komposer bersuara emas, Aina Abdul dan menyanyikan sebuah lagu ciptaan Aina suatu hari nanti.

“Bagi saya, Aina adalah seorang penyanyi yang bijak walaupun dia masih baharu. Saya mengikuti perkembangannya di Instagram dan boleh dikatakan saya seorang peminat.

“Dia juga seorang anak muda yang kental dan ada jiwa. Saya dah jatuh hati dengan karya dan lirik lagu Aina. Sebenarnya saya teringin untuk menyanyikan lagu ciptaannya.

“Untuk genre pula semestinya saya mahukan sebuah lagu balada,” katanya yang meminati lagu “Jangan Mati Rasa Itu” nyanyian Aina.

Tambah pemilik nama sebenar Azharudin Ramli itu lagi, dia bersedia untuk membayar sekiranya Aina meletakkan caj pada karya yang diciptanya.

Arja ditemui pada majlis tayangan perdana filem “Sayu Yang Syukur” arahan Dato’ Aaron Aziz yang berlangsung di GSC The Starling Mall, Petaling Jaya, pada Rabu.

Selain Arja dan Aaron, filem itu turut dibintangi Nora Danish, Raja Emma, Dato Ahmad Tarmimi Siregar, AR Badul, Kismah Johar, Fairie Khalil dan ramai lagi.

“Sayu Yang Syukur” bakal menemui penonton di pawagam seluruh Malaysia mulai 28 Disember 2023.