Pelakon Anna Jobling berkongsi berita sedih apabila seorang peminat ciliknya bernama Sofia Humaira telah meninggal dunia awal pagi tadi akibat menderita penyakit atrofi otot spina.

Menerusi perkongsiannya di laman Instagram, Anna akui terkilan kerana tidak dapat menziarahi Allahyarham buat kali terakhir kerana berada di Jogja, Indonesia pada ketika ini atas urusan kerja.

“Innalillahiwainnailaihirojiun. Kepada adik cantik Sofia. Awak adalah pejuang dan seorang yang sangat baik. Terima kasih kerana menceriakan saya pada kali pertama saya bertemu awak.

“Kak Anna sedih sangat tak dapat berjumpa Sofia lagi. Berehatlah sayang. Awak kini berada di tempat yang tenang. Keluarga awak sangat sayangkan awak. Saya akan merindui awak,” titipnya.

403967028 364165525997656 8729041417020822512 n

Dalam perkongsian sama, pemilik nama lengkap Anna Ellisa Gustin Jobling Abdul Rahman itu turut memohon orang ramai untuk menyedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham Sofia.

Terdahulu, Anna mengambil peluang untuk bertemu Allahyarham Sofia di rumah keluarganya di Tampin, Negeri Sembilan, selepas menunggu sejak Oktober tahun lalu.

Difahamkan peminat cilik itu menjadi peminat setia Anna kerana drama fenomena “Melur Untuk Firdaus”.