Penyanyi Azharina mengakui prestasi persembahan nyanyiannya pada konsert minggu ketujuh All Stars Gegar Vaganza (ASGV) berpunca daripada penyakit kronik dan misteri yang dihadapinya sejak akhir-akhir ini.

Azharina, atau nama lengkapnya Azharina Azhar, yang kini sedang menjalani rawatan, bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai penyakitnya kepada umum.

“Ada perkara yang boleh kita kongsi dan ada yang tak boleh dikongsikan. Salah satunya adalah mungkin juga saya ada sakit yang mungkin tidak patut saya dikongsikan kepada semua buat masa sekarang.

“Saya belum bersedia lagi. Apabila tiba masanya, pasti saya akan kongsikan kepada umum. Cuma, doakan saya dapat meneruskan persembahan dan dipermudahkan semuanya,” katanya menerusi Harian Metro.

Pelantun lagu “Elegi Sepi” itu berharap orang ramai dapat mendoakan kesihatannya agar mendapat kekuatan bagi meneruskan perjuangan dalam ASGV.

Pada Ogos lalu, Azharina mendedahkan pernah berdepan kejadian mistik apabila mengalami muntah darah dan segumpal rambut sehari sebelum konsert akhir Gegar Vaganza (GV) musim ketiga.