Penyanyi Azharina Azhar mendedahkan pernah menjadi mangsa sihir sehingga menyebabkan dia muntah darah berserta gumpalan rambut yang keluar dari mulutnya.

Memetik laporan dari Harian Metro, kejadian aneh itu berlaku sehari sebelum bermulanya pentas Gegar Vaganza (GV) musim ketiga pada 2016.

“Saya tidak pernah kongsikan perkara ini di mana-mana. Jujur saya cakap malam sehari sebelum final GV3, balik daripada raptai penuh saya muntah darah, segumpal rambut keluar daripada mulut saya.

“Doktor dan pekerja saya sebagai saksi menyaksikan adegan “Ju-On” yang saya sendiri tak pernah percaya wujud di dunia.

“Kemudian jam tiga pagi doktor datang masukkan air dalam badan, sebab saya muntah darah. Doktor pun tak tahu sebab apa puncanya,” katanya.

Tambah Azharina lagi, dia berpendapat orang yang suka bermain dengan amalan mistik adalah golongan yang tidak percaya dengan kebolehan diri sendiri.

Dalam perkembangan lain, Azharina kini terlibat dalam program All Star Gegar Vaganza bersama bekas juara GV yang lain seperti Ayai Ilusi, Siti Nordiana, Datuk Aishah, Noryn Aziz, Naqiu, Hardy Mirza, Cliff Umar, Aliff Aziz dan Jaclyn Victor.

Sementara itu, barisan juri pula diketuai Dato’ Ramli MS, bersama Datuk Syafinaz Selamat dan Hetty Koes Endang.

All Stars Gegar Vaganza akan berlangsung selama 12 minggu dan bersiaran langsung dari Auditorium MBSA, Shah Alam, bermula 24 September 2023, setiap Ahad, jam 9.00 malam.

Program ini akan disiarkan menerusi saluran Astro Ria, serta platfrom penstriman On Demand dan Astro GO.