Penyanyi dan usahawan Mila Jirin menzahirkan rasa syukur tidak terhingga apabila berpeluang untuk kembali bersua muka dengan sahabat karibnya yang juga pelakon Nonny Nadirah, selepas tiga tahun.

Menerusi hantaran video yang dimuat naik menerusi Instagram miliknya, Mila gembira kerana Nonny akhirnya ingin meluangkan bersama-sama setelah lama menghilangkan diri.

“Selepas tiga tahun baru berjumpa. Alhamdulillah. Masya-Allah, saya tidak sangka dapat jumpa dengan seseorang yang sudah lama saya cari.

“Cuma belum sampai ketuk pintu rumah mak dia sahaja, sebab tak ada alamat. Ini dia. Mana menghilang?” soal Mila sambil memalingkan kamera ke arah Nonny dalam video tersebut.

Dalam perkongsian lain, Mila dan Nonny turut disertai penyanyi dan aktivis kemanusiaan Datin Heliza Helmi yang juga rakan seperjuangan mereka ketika menyertai program realiti Akademi Fantasia musim kelima (AF5).

Mengakhiri kata-katanya, Mila menitip doa agar hubungan persahabatan mereka kekal hingga ke jannah dan sentiasa diredai-Nya.

Terdahulu, Nonny mencuri perhatian ramai apabila memuat naik foto tidak bertudung dan berendam di dalam besen selepas putus tunang dengan pelakon Niezam Zaidi.