Impian Fasha Sandha untuk berkongsi skrin dengan idolanya, primadona Erra Fazira menjadi kenyataan apabila kedua-dua pelakon jelita itu disatukan menerusi drama “Rampas Cintaku” musim kedua.

Menerusi perkongsian di laman Instagram, Fasha berkongsikan detik bermakna dalam hidupnya dapat bekerjasama dengan Erra selepas 20 tahun melakar nama dalam industri seni tempatan.

Fasha bagaimanapun mengakui tidak dapat menahan rasa berdebar dan gugup ketika bekerjasama dengan Erra di lokasi penggambaran.

“Tuhan saja yang tahu, jantung berdebar sejak pagi. Sepanjang dalam perjalanan ke lokasi pengambaran pun masih berdebar debar.

“Hari ini dalam sejarah, nak bertemu dan berkongsi kerangka dengan idola saya, Erra Fazira dalam drama “Rampas Cintaku 2″,” katanya.

Tambah isteri kepada Aidil Aziz itu lagi, dia mengagumi Erra sejak berada di bangku sekolah dan turut berasa gembira apabila pelakon filem “Sembilu” tampil di kaca televisyen.

“Satu keluarga saya tahu sejak di bangku sekolah, memang saya menjerit nama Erra dan melompat setiap kali menonton anugerah di televisyen. Saya memang peminat setia.

“Pernah beberapa kali digandingkan untuk sesi fotografi bersama sebelum ini. Tetapi tak pernah dapat peluang bekerjasama. Benarlah rezeki tak pernah salah alamat, selepas 20 tahun berada dalam industri, dijodohkan bersama ratuku dalam satu drama,” katanya.

Drama “Rampas Cintaku 2” arahan Ejump Mohd diterbitkan selepas ia menerima sambutan memberangsangkan daripada penonton untuk musim pertama.

Selain Fasha dan Erra, “Rampas Cintaku 2” yang bakal ditayangkan menerusi platform penstriman iQIYI turut dibintangi pelakon lain seperti Zamarul Hisham, Afieq Shazwan, Ady Mohammad, Puteri Balqis Ashikin, Alya Iman dan ramai lagi.