Tiada angin tiada ribu, pelakon dan pengacara Zulin mengejutkan ramai apabila memuat naik satu hantaran di laman Instagram seolah-oleh memberi bayangan bahawa rumah tangganya telah retak.

Menerusi hantaran itu, Zulin berkongsi fotonya bersama suami, Farhan Norzaini pada hari pernikahan mereka dan mengakui mereka tiada persefahaman selepas setahun mendirikan rumah tangga.

“Mungkin sampai sini saja kisah kami. Tiada persefahaman. Semoga yang baik-baik untuk masa akan datang. InshaAllah, masa merawat semuanya,” titipnya ringkas.

Dalam pada itu, Zulin enggan bercerita lanjut tentang kemelut rumah tangganya kepada umum dan berharap orang ramai dapat mendoakan serta memberi ruang kepadanya buat masa ini.

“Minta doakan yang baik-baik, mungkin ini ujian buat kami. Semoga Allah permudahkan segala urusan.

“Saya mohon maaf jika saya tak dapat beri apa-apa penjelasan. Cukup itu saja. Biarlah hanya kami tahu. Dan biar sampai bila-bila hanya kami yang tahu.

“Harap dapat menghormati permintaan saya. Hanya mohon doa kalian dan semoga kami dapat jalani kehidupan yang baik di masa depan dengan haluan masing-masing. Tidak ada apa yang mahu dikongsi,” katanya.

Tambah Zulin lagi, dia kini menetap bersama keluarga buat sementara waktu bagi mencari ketenangan.

Perkongsian Zulin ternyata meninggalkan seribu tanda tanya buat orang ramai memandangkan pasangan itu sering berkongsi kebahagiaan mereka bersama di laman sosial.

Untuk rekod, Zulin dan Farhan mendirikan rumah tangga pada 20 Februari 2022 dan belum dikurniakan cahaya mata.