Pelakon Puteri Sarah Liyana dikejarkan ke hospital gara-gara terlalu penat bekerja sebaik sahaja pulang dari Dubai baru-baru ini.

Menerusi satu perkongsian di Insta Story, pemilik nama lengkap Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin membuat permohonan maaf kepada peminat dan semua pihak yang bekerja dengannya untuk sebuah acara di Singapura.

Menurut isteri kepada pengarah Syamsul Yusof itu, dia terpaksa membatalkan segala jadual kerjanya bagi mengutamakan tahap kesihatannya yang kini dipantau oleh doktor.

“Assalamualaikum semua, saya mohon maaf sangat kepada peminat saya di Singapura, kepada Mega Xpress dan pengasas semua kerana saya terpaksa batalkan semua sesi bergambar.

“Akhirnya saya tumbang juga. Saya perlu berehat dan dipantau oleh doktor. Doakan Sarah ya semua. InsyaAllah bila sihat Sarah akan bekerja semula,” katanya.

IMG 9766 878x1536 1
Puteri Sarah perlu dipantau oleh doktor

Tidak mahu menghampakan peminat, Puteri Sarah berjanji akan bertemu dengan peminatnya di Singapura pada lain masa.

“InsyaAllah kepada semua peminat saya di Singapura, kita akan bertemu di lain masa. Doakan saya. Saya sayang semua,” tulisnya.

Terdahulu, Puteri Sarah pergi bercuti ke Dubai bersama kedua-dua anaknya, Syaikhul Islam dan Sumayyah selepas pulang dari menunaikan umrah.