Pelakon Hairul Azreen sekali lagi berdepan pengalaman pahit apabila mengalami kecederaan pada lutut kirinya ketika terlibat dengan penggambaran filem aksi terbaharu, “The Original Gangster”.

Menerusi perkongsian di laman Instagram, Hairul memohon maaf kepada semua pihak kerana tidak dapat meneruskan penggambaran berikutan ligamen krusiat anterior (ACL) pada lutut kirinya disahkan terputus.

“Dukacita dimaklumkan saya tak dapat teruskan penggambaran THE OG (“The Original Gangster”), disebabkan ACL (Anterior Cruciate Ligament) lutut kiri saya putus.

“Minta maaf kawan-kawan dan kumpulan produksi. Dah sampai masa untuk saya rehat,” tulisnya.

Dalam perkongsian sama, Hairul turut berkongsi beberapa foto dan video dirinya sedang menjalani rawatan serta CT Scan (pengimbasan tomografi berkomputer).

Lantaran itu, suami kepada pelakon Hanis Zalikha itu terpaksa bergerak menggunakan kerusi roda sehingga lututnya pulih.

Dalam pada itu, rakan-rakan selebriti dan para peminat menghujani ruangan komen dengan kata-kata semangat dan titipan doa agar pelakon itu diberikan kesembuhan.

Buat makluman lanjut, filem arahan Syamsul Yusof itu turut dibintangi Datuk Rosyam Nor, Yayan Ruhian, Beto Kusyairy, Sharnaaz Ahmad, Shaheizy Sam dan Soffi Jikan.