Lebih kurang seminggu terpalit dengan kontroversi yang mendakwa dirinya curang, pelakon Hafidz Roshdi memberi bayangan bahawa hubungannya dengan isteri bertambah baik.

Menerusi perkongsian di laman Instagram, Hafidz memuat naik foto tangannya menggenggam tangan seorang wanita yang dipercayai isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri.

Dalam perkongsian sama, Hafidz turut menzahirkan penghargaan kepada orang ramai yang mendoakan rumah tangga mereka.

“Alhamdulillah terima kasih yang mendoakan kebahagiaan kami sekeluarga. Doakan hubungan kami kekal hingga ke Syurga Firdausi,” tulisnya ringkas.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata wargamaya menitip doa agar hubungan mereka berada dalam keadaan baik, tidak kurang juga mengecam tindakan orang ketiga yang digelar ‘penyondol’.

Terdahulu, rumah tangga Hafidz didakwa bergolak apabila namanya dikaitkan dengan seorang wanita bernama Athira Yuhada, yang juga bekas kekasihnya.

Perkara itu menjadi tular apabila isteri Hafidz memuat naik perkongsian di laman Instagram yang memaparkan tangkap layar Hafidz berbalas mesej dengan wanita itu menerusi WhatsApp.

Lantaran itu, Athira tampil membuat permohonan maaf secara terbuka kepada isteri Hafidz serta menjelaskan hubungannya dengan pelakon tersebut sudah lama berakhir.