Teka teki mengenai foto persis pra perkahwinan yang dikongsikan Jasmine Suraya Chin baru-baru ini akhirnya terjawab apabila pelakon itu nafi akan berkahwin dalam masa terdekat.

Menurut Jasmine, tarikh 12 Disember bukanlah tarikh perkahwinannya, sebaliknya ia adalah pelancaran bagi siri hantaran perkahwinan atau ‘doorgift’ bagi perniagaan Jeruk Jar yang sudah lama diusahakan.

“Minggu lepas saya ada kongsikan foto dengan tanda pagar #savethedate dan #jandj, ramai yang tanya saya akan berkahwin atau tidak. Semua ucapkan tahniah pada saya.

“Maaf kerana saya buat awak semua kecewa tetapi saya tidak akan berkahwin. Saya juga sedang mencari teman istimewa untuk berkahwin. Sekarang ini pasrah saja bermain cinta dengan Encik Jeruk,” selorohnya.

Tambah pelakon “Villa Kristal” itu lagi, orang ramai kini boleh menempah Jeruk Jar dalam bilangan yang banyak untuk dijadikan hantaran atau ‘doorgift’ sempena majlis perkahwinan.

“12/12 adalah tarikh istimewa pelancaran siri hantaran perkahwinan Jeruk Jar. Awak semua boleh dapatkan jeruk sebagai hantaran ataupun doorgift kepada tetamu yang hadir di hari bahagia nanti,” katanya.

Terdahulu, Jasmine berkongsi foto sepasang kasut lelaki dan perempuan dengan berlatar hitam putih berserta kapsyen #countingdays #jandj #loveseason dan #savethedate hingga menimbulkan tanda tanya.