Penyanyi dan pelakon Nabila Razali tampil menjelaskan tentang foto perkahwinannya dengan MK K-Clique yang menjadi bualan ramai baru-baru ini.

Menurut Nabila, foto-foto yang dikongsinya menerusi laman Instagram bukanlah gimik seperti yang dikatakan oleh netizen, sebaliknya suatu inisiatif bagi mempromosikan lagu baharunya, “Aku Terluka”.

“Ramai yang keliru tentang gimik dan ‘teaser’, bagi saya apa yang saya muat naik di Instagram itu hanya ‘teaser’ untuk lagu baru saya. Tapi saya tidak boleh halang sangkaan orang ramai terhadap saya.

“Saya mahu orang berteka-teki dengan kemunculan lagu-lagu baru saya. Tiada niat buat gimik semata-mata,” katanya menerusi Kosmo!

Tambah Nabila lagi, semua foto-foto yang dikongsi telah diselitkan dalam video muzik “Aku Terluka” yang dilancarkan pada 30 Novembe di YouTube Nabila Razali Entertainment.

Buat makluman lanjut, “Aku Terluka” merupakan lagu ciptaan Amylea Azizan dan MFMF yang menjadi kesinambungan bagi jalan cerita lagu “Peluang Kedua”.

MK yang tampil sebagai pasangan Nabila dalam video muzik “Peluang Kedua” turut dikekalkan dalam video muzik “Aku Terluka”.