Pelakon dan pengacara Elly Mazlein mengalami kecederaan di bahagian lututnya gara-gara terlibat dengan kemalangan kecil di set penggambaran drama terbarunya.

Menerusi perkongsian di laman Instagram, Elly yang terkenal dengan gelaran Kak Lina Pom Pom, menzahirkan ucapan terima kasih pada penerbit, Shahrulezad Mohameddin dan Fazli Bahrom serta kru produksi Radius One kerana membantunya.

“Terima kasih sayang-sayang saya, Shahrulezad, Radius One, Encik Fazli, Encik Sham, artis dan kru pasukan manjakan Kepom (saya) sangat.

“Tolong Kepom siap letak ‘spray’ lah, aislah, beli itu, beli inilah untuk si budak lutut yang meletup ini.

“Siap panggil orang fisioterapi datang periksa lutut. Terima kasih. Alhamdulillah, tak serius. Cuma berjalan itu agak tak seperti Miss World,” coretnya.

Kemunculan Elly di pentas Gegar Vaganza musim kesembilan (GV9) kelmarin dengan berkerusi roda sambil melantunkan lagu “Senyuman Ragamu” bersama rakan pengacaranya, Nabil Ahmad, membuatkan penonton terpegun.

Malah sikapnya yang komited turut mendapat perhatian juri tetap GV9 termasuk Datuk Ramli MS dan Hetty Koes Endang.

Buat makluman lanjut, Elly menggantikan tempat pengacara Jihan Muse yang kini berada dalam fasa berpantang selepas melahirkan anak kedua pada September lalu.