Sekian lama tidak mmodel dan pelakon Nasha Aziz bakal kembali ke layar perak menerusi filem seram arahan Kabir Bhatia, “Talbis Iblis”.

Menerusi hantaran di laman Instagram miliknya, pemilik nama lengkap Noraishah Abdul Aziz itu memaklumkan dia kini terbabit dengan pelbagai projek terbaru.

“Hai semua. Sayap-sayap Nasha. Saya dah kembali. Sejujurnya, saya tak pernah meninggalkan dunia hiburan. Rasa rindu pada anda semua.

“Alhamdulillah, saya dah mula sibuk semula dengan pelbagai pertunjukan fesyen, drama bersiri dan projek-projek lain.

“Tapi, apa yang penting, saya kembali melakukan apa yang saya sangat sukakan dan tak sabar untuk bertemu anda di layar perak nanti. InshaAllah dan Alhamdulillah,” katanya.

Dalam perkongsian sama, Nasha turut berkongsi video ‘teaser’ filem yang dihasilkan oleh Kabir Bhatia dengan kerjasama penerbit Gayatri Pillai itu.

Menerusi filem “Talbis Iblis”, Nasha membawakan watak seorang bidan bernama Mak Ju (Junaidah) dengan karakter sisi gelap yang belum pernah dibawakannya sebelum ini.

Dalam pada itu, para peminat dilihat membanjiri ruangan komen dengan reaksi positif serta teruja untuk menonton lakonan Nasha dalam filem tersebut.

Selain Nasha, filem itu juga menampilkan barisan pelakon lain termasuk Azira Shafinaz, Zul Ariffin, Jay Iswazir, Amir Nafis, Sherie Merlis dan ramai lagi.

“Talbis Iblis” bakal menghantui penonton di pawagam bermula 20 Oktober ini.