Biarpun memperlahankan kerjaya dalam dunia hiburan, namun pelakon dan penyanyi Fatin Afeefa percaya rezeki masih berpihak kepadanya menerusi perniagaan produk suplemen yang diusahakan.

Menerusi hantaran di laman Instagram, Fatin teruja apabila dapat menunaikan impiannya untuk memiliki kereta mewah dengan hasil titik peluh sendiri.

“Selama enam bulan saya bekerja keras sebagai seorang usahawan dan inilah hasilnya! Segala penat lelah, darah dan air mata, akhirnya!” katanya.

Menurut pemilik nama lengkap Fatin Nur Afifah Shamsudin itu, dia tidak menyesal dengan keputusan untuk memperlahankan kerjaya lakonan dan nyanyiannya demi mengejar impian tersendiri.

“Pelik kan? Saya perlahankan kerjaya lakonan dan nyanyian untuk fokus pada perniagaan saya, dan saya langsung tak rasa menyesal. Saya sedar mengejar impian itu adalah yang terbaik buat saya.

Dalam kesempatan itu, pelakon filem “Tentang Bulan” itu turut menitip nasihat buat golongan wanita di luar sana agar mengejar impian dan cita-cita masing-masing.

“Untuk semua wanita, kamu perlu ada impian sendiri dan yang paling penting kerjaya. Binalah impian kamu. Jangan harap ‘daddy kasi’ saja nanti ada orang buat ‘content’,” katanya.

Sementara itu, rakan-rakan selebriti dan orang ramai mengirim ucapan tahniah, doa serta kata-kata semangat kepada pelakon tersebut.