Setelah 45 minit bertarung nyawa, pelakon Tasha Shilla telah selamat melahirkan cahaya mata keduanya secara pembedahan sekitar 10.37 pagi Isnin.

Suami Tasha, Muhammad Atiq Idris berkongsi khabar gembira itu nenerusi hantaran di laman Instagram dan bersyukur kerana urusan bersalin isterinya dipermudahkan.

Sehubungan dengan itu, Tasha dan Atiq juga sepakat memilih nama Nyla Kaadira serta memohon doa ramai agar anak kedua mereka itu menjadi anak solehah.

“Syukur Alhamdulillah, anak perempuan kami yang bernama Nyla Kaadira binti Muhammad Atiq selamat dilahirkan pada pagi Isnin 5 September 2022, jam 10:37am.

“Terima kasih kepada semua yang telah mendoakan, kami amat menghargai dan hanya Allah mampu membalas segalanya.

“Saya memohon dengan keberkatan, agar kalian semua tolong doakan untuk dia agar menjadi anak yang solehah, penyejuk mata hati ibu dan ayahnya, beri dia ilmu yang bermanfaat, kuatkan iman dan aqidahnya, rezeki yang luas dan halal,” katanya.

Sementara itu, orang ramai menitipkan doa serta menghujani ruangan komen dengan ucapan-ucapan tahniah buat pasangan tersebut.

Untuk rekod, Tasha dan Atiq mendirikan rumah tangga pada 28 Februari 2020. Pasangan itu turut dikurniakan cahaya mata sulung, Raeez Zander yang kini berusia setahun lima bulan.