Pelakon Nad Zainal memohon orang ramai untuk berhenti menimbulkan sebarang spekulasi mengenai rumah tangganya dengan bekas suami, Muhammad Faliq Amiruddin, yang sudah berakhir.

Jelas Nad atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal Abidin menafikan bahawa keretakan rumah tangganya berpunca daripada orang ketiga.

“Berikutan video temu ramah yang tular, ramai membuat spekulasi saya memberi bayangan tentang keadaan rumah tangga saya sebelum ini, yang mana tidak benar.

“Itu hanya temu ramah berkenaan isu curang dalam rumah tangga rentetan daripada tayangan finale drama “Dendam Seorang Isteri”,” tulisnya menerusi hantaran di laman Instagram.

nanad
Nad ingin beri tumpuan sepenuhnya pada dua cahaya mata kesayangannya

Sehubungan dengan itu, Nad yang mengakui dirinya terganggu dengan spekulasi berkenaan berharap agar ia tidak terus disebarkan bagi memberi ruang kepadanya untuk meneruskan kehidupan.

“Saya terganggu dengan spekulasi berbangkit. Tolong hentikan. Tiada orang ketiga.

“Apa yang terjadi tidak perlu dikongsi. Tiada apa yang perlu diambil sebagai contoh. Let’s move on,” katanya.

Terdahulu, Nad mengesahkan dia dan Faliq telah bercerai selepas 7 tahun berkahwin, tanpa mendedahkan butiran lanjut mengenai penceraian tersebut.

Bagaimanapun, Nad mengakui dia dan Faliq masih berkawan baik serta akan menjaga dua cahaya mata, Fahad Ibrahim dan Budi Kalsom dengan sebaik mungkin.