Pelakon Iman Corinne tidak menyangka watak Dr. Susan Livingstone yang dijayakan menerusi filem aksi “Air Force The Movie: Selagi Bernyawa” berjaya memikat hati penonton.

Menurut Iman, ini merupakan kali pertama dia menerima pelbagai maklum balas positif daripada penonton setelah menjayakan sesebuah naskhah dalam tempoh lebih 20 tahun menceburi kerjaya lakonan.

“Tidak pernah dalam kerjaya lakonan saya dimana saya mendapat begitu banyak maklum balas daripada penonton. Saya masih lagi terharu dengan perasaan syukur yang paling dalam,” katanya.

Sehubungan dengan itu, Iman menitipkan penghargaan buat penonton di Malaysia, Singapura dan Brunei yang memberi sokongan penuh terhadap filem tersebut.

“Kepada peminat-peminat filem ini, dari Malaysia, Singapura dan Brunei, terima kasih banyak atas sayang dan sokongan kepada Susan.

“Ingat apa yang watak Susan wakili supaya kita sebagai manusia boleh cuba menjadi versi diri kita yang lebih baik ya,” katanya.

Terdahulu, Iman meletakkan harapan tinggi agar wataknya dapat meninggalkan impak, memberi inspirasi serta dapat berkait rapat dengan penonton, terutamanya dalam kalangan wanita.

Dalam pada itu, filem “Air Force The Movie” berjaya meraih kutipan sebanyak RM30 juta setelah empat minggu ditayangkan di pawagam.

Selain Iman, filem ini turut dibintangi pelakon hebat tanah air seperti Dato’ Adi Putra, Aiman Hakim Ridza, Johan As’ari, Carmen Soo, Nas-T, Luqman Hafidz, Scha Alyahya, Sara Ali dan Pablo Amirul.