Perkongsian pelakon Dato’ Adi Putra menerusi laman Instagram menimbulkan tanda tanya ramai apabila memberi bayangan seolah berdepan perselisihan faham dengan produksi, Kembara Studio Sdn Bhd.

Difahamkan Adi beberapa kali membuat percubaan untuk menghubungi pihak Kembara Studio namun gagal menerima maklum balas.

Lebih mengejutkan, Adi yang menggalas watak tokoh sejarah Mat Kilau membuat keputusan untuk tidak menghadiri majlis tayangan perdana filem “Mat Kilau: Kebangkitan Pahlawan” di Jakarta, Indonesia.

“Assalamualaikum, kepada Kembara Studio Sdn Bhd, andai tidak cukup telefon bimbit kerana sukar nak dihubungi, saya sudi hadiahkan satu telefon agar mudah untuk berkomunikasi dan berurusan.

“Ini kerana saya memanfaatkan di media sosial agar mesej saya sampai ke Kembara Studio. Insya-Allah, saya tidak akan hadir Tayangan Gala Filem “Mat Kilau” di Jakarta. Terima kasih,” tulisnya.

Bagaimanapun, Adi tidak mendedahkan butiran lanjut mengenai punca utama kekesalannya terhadap produksi tersebut dan perkongsian itu bersifat sementara.

298583548 950550915814582 6692987834347852081 n
Perkongsian Adi Putra di Instagram