Penyanyi legenda Zamani meletakkan harapan tinggi untuk bersua dengan para peminatnya pada malam Konsert Doa Buat Zamani Unplugged sebelum menjalani pembedahan tulang belakang.

Menurut Zamani yang juga bekas vokalis kumpulan Slam, selain hadiah buat peminat, penganjuran konsert itu juga bertujuan untuk mengumpul dana bagi menampung kos pembedahan tersebut.

“Saya berharap sangat dapat berkumpul dengan peminat setia pada malam itu. Konsert ini bukan untuk mengejar keuntungan, sebaliknya saya hanya mahu berkumpul dengan peminat kerana tidak tahu apa yang bakal terjadi selepas pembedahan.

“Seandainya sesuatu berlaku, sekurang-kurangnya saya puas hati kerana dapat berjumpa peminat,” katanya menerusi BH Online.

Bagaimana, Zamani tidak dapat menjemput kumpulan Slam untuk mengadakan persembahan bersamanya memandangkan kumpulan itu bakal mementaskan konsert ‘unplugged’ tahun depan.

Difahamkan Zamani akan menyampaikan enam lagu solonya, termasuk “Syair Si Pari Pari”, “Nur Kasih” dan “Rindiani” pada konsert tersebut.

Buat makluman lanjut, Konsert Doa Buat Zamani Unplugged akan berlangsung di Zepp KL pada 30 September ini, jam 8.30 malam.

Tiket Konsert Doa Buat Zamani Unplugged dijual pada harga RM238 bagi kategori Nur Kasih; RM288 (Rindiani); RM388 (Maria Mariana) dan RM499 (Kurnia).