Biarpun jarang berkongsi perkembangan di laman sosial, namun pelakon Chacha Maembong akui masih bergiat aktif dalam dunia lakonan seperti biasa.

Menurut Chacha atau nama sebenarnya Siti Aisyah Rohani Ismail, jadual kerjanya kini padat selepas dihujani dengan pelbagai tawaran berlakon dan enggan bersikap terlalu memilih.

Malah adik kepada pelakon Emma Maembong itu akan cuba memenuhi tawaran penerbit dan pengarah selagi terdapat kekosongan dalam jadual kerjanya.

“Alhamdulillah, saya sebenarnya terima banyak tawaran lakonan. Cuma, saya bukannya seorang yang sentiasa mengemaskini perkembangan dalam Instagram.

“Selagi sihat, mampu bekerja dan memperoleh kepercayaan, saya akan terus bekerja. Bagi saya, kita tidak boleh memilih sangat. Ada tarikh kosong, saya penuhkan,” katanya menerusi BH Online.

Baru-baru ini, Chacha terlibat dengan majlis sidang media drama bersiri seram TV3, “Remang” dan “Misteri Jam 12” di Scream Park, Sunway Lagoon, Petaling Jaya.

Beralih ke perkembangan lain, Chacha juga terlibat dengan penggambaran drama bersiri “Kamcing” dan drama bersiri terbitan Disney+ Hotstar, “Special Force: Anarchy”.