Pelakon dan penyanyi Janna Nick berasa ralat apabila terpaksa membatalkan hasrat untuk menghadiri konsert sulung penyanyi antarabangsa Billie Eilish di Kuala Lumpur malam ini selepas dijangkiti influenza B.

Sehubungan dengan itu, Janna ingin melepaskan dua keping tiket konsert Billie Eilish Happier Than Ever The World Tour 2022 kepada sesiapa yang berminat.

Perkara itu dikongsi menerusi laman Instagram Story milik Janna, yang kini menerima rawatan di sebuah pusat perubatan di ibu kota, pada Rabu.

“Saya baru nak menjerit sepuas hati dan menonton konsert Billie Eilish memandangkan itu adalah konsert pertamanya di Malaysia,” katanya.

Difahamkan Janna mengalami simptom demam berpanjangan sebelum disahkan positif wabak berkenaan.

Justeru, pelantun lagu “Gatal” itu berharap orang ramai dapat mendoakan agar kesihatannya kembali pulih seperti sedia kala.

“Saya cuma mohon doa orang ramai supaya penyakit ini lenyap dengan segera. Saya menahan kesakitan ini selepas mengalami demam berpanjangan.

“Disebabkan itu, saya ditahan di wad supaya doktor dan jururawat dapat memantau keadaan kesihatan saya.

“Insya-Allah semuanya akan baik-baik saja. Doakan semoga tiada komplikasi teruk dan saya dapat kembali bekerja,” katanya menerusi Harian Metro.