Pelakon Vanidah Imran memohon maaf seandainya ada pihak yang terasa hati kerana tidak dipelawa untuk menghadiri majlis akad nikah dan resepsinya minggu lalu.

Menurut Vanidah, dia dan suami, Arifabillah Idris membuat keputusan untuk mengadakan majlis secara kecil-kecilan atas faktor kesihatan kedua ibu bapa mereka.

“Majlis diadakan secara kecil-kecilan sahaja kerana mengambil kira faktor kesihatan kedua ibu bapa kami. Mohon maaf jika ada saudara-mara atau kawan-kawan yang terasa hati,” katanya.

Dalam pada itu, pelakon filem “Daulat” berkenaan merakamkan ucapan penghargaan buat

“Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih atas ucapan tahniah, ingatan dan kiriman doa dari semua, sama ada secara peribadi mahupun di media sosial.

“Moga Allah SWT kabulkan doa-doa tersebut dan dikembalikan juga kepada anda semua.

“Kami bersyukur dan sangat terharu dengan ucapan-ucapan dan komen-komen positif dari semua,” katanya.

Terdahulu, Vanidah dan Arifabillah, yang juga pesilat negara selamat diijab kabulkan dalam sebuah majlis tertutup di Titiwangsa, Kuala Lumpur pada 7 Julai lalu.

Vanidah pernah mendirikan rumah tangga dengan pelakon dan pemuzik, Rashidi Ishak pada Oktober 2000 serta dikurniakan dua cahaya mata, iaitu Mikail Aimran dan Maryam Rashika.

Pasangan itu disahkan bercerai pada Ogos 2018.