Pelawak dan penyampai radio Hot FM Fad Bocey kini menjalani rawatan di sebuah pusat perubatan di Shah Alam, Selangor selepas disahkan mengalami ‘slip disc’.

Perkara itu dikongsikan oleh isteri Fad, Syaheera Rahman, menerusi beberapa hantaran di laman Instagram pada hari ini dan kelmarin.

Difahamkan Fad mula mengalami kesakitan selepas bangun daripada tidur pada pagi Khamis sebelum dikejarkan ke wad kecemasan hospital bagi menjalani pengimejan resonans magnetik (MRI).

Memetik laporan daripada mStar, Syaheera memaklumkan bahawa Fad telah menjalani pembedahan laser pada pagi tadi dan akan diteruskan dengan rawatan fisioterapi.

“Fad bukanlah seseorang yang mudah jatuh sakit, jadi apabila perkara sebegini berlaku secara tiba-tiba, memang saya berasa gementar.

“Doktor menasihatkan Fad untuk berehat dan tidak melakukan aktiviti lasak dalam tempoh enam bulan hingga setahun,” katanya.

Sehubungan dengan itu, Syaheera berharap orang ramai dapat mendoakan urusan mereka dipermudahkan dan kesihatan suaminya kembali pulih.