Otai masih berbisa! Begitulah gambaran buat kumpulan rock legenda tanah air Wings apabila tiket konsert mereka laris terjual dalam tempoh 15 minit setelah dilancarkan jam 10 pagi tadi.

Konsert Fabulous Friday: WINGS anjuran Shiraz Projects itu akan berlangsung pada 15 Julai ini di Dewan Filharmonik Petronas (DFP), Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC).

Vokalis kumpulan Wings Datuk Ahmad Azhar Othman, atau lebih dikenali sebagai Awie, menzahirkan rasa syukur dan menganggap ia sebagai satu perkara berharga buat kumpulannya.

“Alhamdulillah, syukur, itu saya yang mampu saya ucapkan. Terima kasih banyak-banyak kepada semua penyokong yang tak henti-henti menyokong Wings.

“Kalau ditanya tentang perasaan, sudah tentulah saya terlalu gembira. Tak terbayang dalam masa 15 minit tiket laris terjual untuk konsert kami di DFP,” katanya menerusi Utusan Malaysia.

Awie akan disertai ahli kumpulan Wings yang lain iaitu Eddie (bass), Black (dram), Syam (gitar) dan Edrie Hashim (gitar) dalam merealisasikan konsert tersebut.

Untuk info, tiket konsert Wings dijual dengan harga RM650 (Meet and Greet), RM375 (Diamond) dan RM250 (Platinum).