Terkenal sebagai pelakon yang sentiasa menjiwai watak dalam naskhahnya, Nabila Huda sekali lagi muncul dengan penampilan unik bagi menjayakan watak terbaharunya.

Nabila atau nama lengkapnya Nur Nabila Huda Suhaimi berkongsi satu hantaran video menerusi Instagram yang memaparkan potongan rambut gaya ‘bangs’ bagi menjayakan drama bersiri “Electric Dust Agency”.

“‘V bangs’ untuk naskhah sains fiksyen pertama saya! Perkenalkan Mel, CEO kepada Electric Dust Agency (EDA). Apa itu EDA?

“Electric Dust Agency terkenal dengan inovasinya dalam bidang pengubahan memori – keupayaan untuk memadamkan memori dan menggantikannya dengan memori tiruan.

“Mel memperjuangkan teknologi ini sebagai masa depan psikoterapi, membantu mangsa trauma membina semula kehidupan mereka,” jelasnya.

Dalam pada itu, Nabila turut menzahirkan rasa teruja untuk menjayakan watak dan siri bertemakan sains fiksyen dan futuristik tersebut.

Buat makluman lanjut, drama “Electric Dust Agency” merupakan karya Aina Izzah yang dipilih sebagai pemenang Viu Pitching Forum Malaysia yang diadakan pada tahun lalu.

Terdahulu, Nabila mencuri perhatian ramai apabila dia sanggup ‘mengorbankan’ rambutnya bagi menjiwai watak Maimon menerusi filem terbaharu arahan Osman Ali, “Telaga Suriram”.