Pelakon Jasmin Hamid kini menerima rawatan di Unit Penjagaan Kritikal (CCU) di sebuah pusat perubatan akibat serangan jantung.

Berita itu dikongsi sendiri suaminya, Nazmir Abd. Rahi menerusi satu hantaran yang dimuat naik dalam Instagram milik Jasmin hari ini.

“Assalamulaikum semua. Saya suami Jasmin nak beritahu keadaan Jasmin sekarang. Sekarang di berada di Unit Penjagaan Kritikal (CCU) kerana mengalami serangan jantung buat pertama kali, semalam.

“Keluarga beliau ada sejarah (masalah) jantung. Tekanan darah dan degupan jantung agak rendah dan doktor terpaksa berikan bantuan ubat untuk pam darah ke jantung,” katanya.

Dalam pada itu, Nazmir turut memohon agar orang ramai dapat menitip doa buat isterinya agar diberikan kesembuhan seperti sedia kala.

“Pada yang sayangkan Jasmin, mohon panjatkan doa untuk Allah panjangkan usianya dan diberikan kesembuhan seperti sedia kala secepat mungkin. Terima kasih,” katanya.

Sekadar info, Jasmin dan Nazmir mendirikan rumah tangga pada 19 November tahun lalu dalam sebuah majlis pernikahan yang tidak dihebahkan kepada umum.