Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) berkesempatan untuk meluangkan masa bersama bintang filem Kollywood terkenal Kamal Haasan pada Ahad lalu.

Perkara itu dikongsikan oleh Anwar yang juga Presiden PKR, menerusi beberapa foto menerusi laman Instagram yang memaparkan kedua-dua figura itu beramah mesra di sebuah lokasi di ibu negara.

“Pertemuan Bersama Kamal Haasan. Hari ini bertemu tokoh dan superstar Kamal Haasan.

“Mengadakan diskusi yang panjang bersama beliau terutamanya tentang sejarah India dan persoalan tatakelola yang baik, serta ketegasan terhadap rasuah,” coret beliau.

Dalam pada itu, Anwar turut memaklumkan bahawa beliau akan menghadiri majlis tayangan perdana filem terbaru Kamal, iaitu “Vikram” pada 3 Jun ini.

“Saya akan hadir ke majlis tayangan perdana filem terbarunya “Vikram” pada 3 Jun ini di ibu negara,” katanya.

Perkongsian itu ternyata berjaya mencuri tumpuan ramai terutamanya para peminat Kamal yang membanjiri ruangan komen dengan pelbagai reaksi.

Terdahulu, Kamal yang tiba di Kuala Lumpur pada hujung minggu lalu untuk mempromosikan filem “Vikran” turut mengadakan sesi ramah mesra bersama para peminatnya di Nu Sentral.

Difahamkan pelakon itu bakal berangkat ke Dubai, Emiriah Arab Bersatu (UAE) dan Hyderabad di Selatan India untuk tujuan sama.

Selain Kamal, “Vikram” turut dibintangi pelakon lain iaitu Vijay Sethupathi dan Fahadh Faasil.