Ujian demi ujian menimpa rumah tangga penyanyi rap Caprice apabila isterinya, Farra Inalis sekali lagi menerima gangguan yang melibatkan sihir.

Perkara itu didedahkan oleh Caprice, atau nama sebenarnya Ariz Ramli menerusi perkongsian video di laman Instagram pada Selasa.

Menerusi video itu, Caprice dilihat memegang tangan isterinya yang sedang tidur sambil memasang ayat-ayat suci Al-Quran dan ruqyah sebagai penenang.

“Sebelum ini, saya fikir selepas kahwin tentu ujian akan lagi berkurangan. Di sebalik semua senyuman, ‘filters’ dan video-video yang dipaparkan sebenarnya, sejak tujuh bulan lalu, saya melalui banyak benda baharu yang kena diuruskan.

“Kali ini kita cuba bantu isteri pula. Dah beberapa kali ustaz datang berubatkan dia. Selain itu, baru-baru ini, ada pula tiga orang lain yang berani menghubungi dia di telefon di tengah malam dan ganggu.

“Saya cuma nak tahu, kenapa ramai masih tak puas hati dengan isteri saya?” katanya.

Dalam pada itu, Caprice turut membuat luahan bahawa dirinya sudah penat untuk berhadapan perkara sedemikian sejak berumah tangga.

“Sejujurnya saya betul-betul penat. Nak hadam perniagaan dari pagi hingga malam, selepas itu sambung pula dengan benda bukan-bukan pada lewat pagi. Saya perlukan bantuan,” luahnya.

Terdahulu, Caprice mendedahkan isterinya pernah diganggu seorang lelaki dikenali dengan nama Najib menerusi aplikasi WhatsApp.

Caprice kemudiannya memberi amaran kepada lelaki tersebut dan memintanya untuk membuat permohonan maaf secara terbuka.

Sekadar info, Caprice dan Farra telah mendirikan rumah tangga pada November tahun lalu dan mempunyai seorang anak perempuan hasil perkahwinan Farra yang terdahulu.