Penantian peminat akhirnya berbaloi apabila dua adik beradik penyanyi tersohor tanah air, Ziana Zain dan Anuar Zain akan bergabung suara dalam konsert mereka bersama pada 6 Ogos ini.

Menurut Ziana, segala persiapan telah dirancang dengan teliti, termasuk pemilihan lagu agar dapat menyajikan persembahan terbaik buat peminat yang hadir.

“Gabungan ini adalah berkat doa ramai yang selama ini impikan saya dan Anuar bergabung di atas pentas. Semoga peminat yang datang nanti akan puas dengan keseluruhan persembahan kami.

“Pemilihan lagu yang kami buat turut mengambil kira permintaan peminat. Memang sukar, namun apa kami bakal sajikan di pentas nanti adalah persembahan paling luhur dan diingati,” ujar Ziana menerusi Harian Metro.

Konsert Anuar Zain & Ziana Zain Live In Kuala Lumpur 2022 anjuran Trumpet International Sdn Bhd itu akan berlangsung di Dewan Plenary, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC).

Tiket konsert berharga RM288, RM588, RM788, RM988 sehingga RM1,188 boleh dibeli menerusi laman sesawang www.excitix.com.my.