Hampir dua dekad mengukuhkan nama dalam bidang lakonan, penyanyi Marsha Milan teruja apabila diberi kepercayaan untuk melakonkan babak aksi sendiri dalam drama terbaru, “Seribu Nina”.

Menurut Marsha, dia perlu menjalani beberapa sesi latihan yang disediakan oleh produksi bersama barisan pelakon lain terlebih dahulu bagi memudahkan penghayatan watak masing-masing.

“Ketika membaca skrip, saya berasa agak ragu-ragu dengan diri sendiri. Bagaimanapun, saya gembira apabila produksi menyediakan kelas latihan agar setiap pelakon dapat mendalami watak masing-masing.

“Saya juga mengambil inisiatif untuk menjalani latihan sendiri dengan pelatih sama sebab saya tak boleh nak lakukan sepenuhnya semasa sesi latihan yang disediakan,” katanya menerusi mStar.

Sehubungan dengan itu, Marsha berharap pengalaman menjayakan babak aksi itu dapat menjadi batu loncatan buatnya untuk melakonkan lebih banyak watak aksi pada masa akan datang.

Selain Marsha, drama itu turut dibintangi Syafiq Kyle, Adriana Adnan, Fahmy Reza, Nadia Aqilah, Chelsea Ng dan ramai lagi.

Diarahkan oleh Umi Salvana Omar, “Seribu Nina” kini disiarkan menerusi platform penstriman dalam talian Viu bermula 19 Mei.