Pelakon Zul Ariffin tampil membuat permohonan maaf secara terbuka kepada semua pihak berikutan tindakan memuat naik video ‘teaser’ drama bersiri “Perempuan Itu” di Instagram (IG) baru-baru ini.

Menerusi perkongsian di Instagram Story, Zul menjelaskan dirinya menyedari akan segala maklum balas daripada orang ramai mengenai video yang memaparkan beberapa adegan panasnya bersama pelakon baru, Siti Hariesa.

“Dengan hati terbuka, saya ambil maklum atas semua respons daripada banyak pihak berkenaan klip video yang dipaparkan sebelum ini.

“Saya memohon maaf kepada semua yang terkesan daripada tindakan memuat naik video berkenaan,” katanya.

277028762 459199322556207 4797065562830713125 n
Zul akan lebih berhati-hati

Dalam perkongsian sama, pelakon filem “Sangkar” itu menjelaskan dirinya akan lebih meneliti dan berhati-hati untuk mempromosikan bahan yang diberi menerusi media sosial.

“Selepas ini, saya akan lebih teliti dan berhati-hati untuk memuat naik sebarang bahan yang diberi kepada saya untuk dipromosikan dalam media sosial,” katanya

Terdahulu, video itu memaparkan Zul membuka baju sebelum mendukung pelakon baharu itu, serta adegan menyuap krim putar antara kedua-dua pelakon itu.

Lebih menambahkan kontroversi adalah apabila drama itu bakal disiarkan pada bulan Ramadan.

Diarahkan oleh Erma Fatima, “Perempuan Itu” turut menampilkan pelakon lain seperti Mimi Lana, Eman Manan, Erysha Emyra dan Iqbal Zulkefli.