Biarpun berdepan pelbagai kecaman daripada wargamaya gara-gara menggayakan fesyen pelik, namun ia tidak menghalang usahawan kosmetik Dato’ Seri Vida untuk melancarkan video muzik bagi single terbarunya, “Ku Ikhlaskan”.

Vida atau nama sebenarnya Hasmiza Othman dalam perkongsian di laman Instagram menzahirkan rasa syukur serta penghargaan buat semua pihak yang menyokongnya.

Menurut Vida, perasaan ingin mencuba dan memberi kelainan yang sering terpahat dalam diri menjadi pencetus untuk dia menceburi bidang muzik biarpun mengakui diri bukan penyanyi profesional.

“Terima kasih kepada yang dah menonton video muzik “Ku Ikhlaskan”. Alhamdulillah, ramai yang memberikan maklum balas positif.

“Terimalah seadanya, saya bukan penyanyi professional. Tapi saya seorang yang sentiasa ingin mencuba, mencari kelainan,” katanya.

Dalam perkongsian sama, pengasas syarikat Vida Beauty Sdn Bhd itu turut menjelaskan konsep video muziknya yang menampilkan pembantu peribadi barunya.

“Kenapa lagu sedih tapi video muzik berwarna-warni? Begitulah diibaratkan saya, luaran ceria, hati di dalam hanya Allah SWT yang mengetahui,” jelasnya.

Video muzik yang dilancarkan di saluran rasmi YouTube, DVS Entertaiment kini mencecah 200 ribu tontonan.