Pelakon dan pengacara Mira Filzah dilantik secara rasminya sebagai duta Coway Malaysia dalam usaha mengubah kehidupan semua komuniti di seluruh negara.

Mira atau nama sebenarnya Nur Amirah Filzah Badioezaman, menzahirkan keterujaannya kerana berpeluang untuk bekerjasama dengan Coway bagi mempromosikan produk jenama dan servis mereka.

Coway Brand Ambassador Mira Filzah Key Visual 2

“Saya amat berbesar hati dinamakan sebagai duta Coway Malaysia dan saya tidak sabar untuk memberi perubahan kepada kehidupan masyarakat bersama Coway.

“Sudah sekian lama saya meminati produk-produk keluaran Coway dan bagaimana inovasi canggih mereka mampu memberi kemudahan serta mengubah kehidupan saya serta keluarga ke arah yang lebih baik dan sihat,” katanya.

Dalam pada itu, Pengarah Urusan Coway Malaysia, Kyle Choi menyatakan Mira adalah selebriti paling sesuai untuk menggalas tanggungjawab sebagai duta jenama Coway Malaysia, sekali gus mengukuhkan kedudukan jenama Coway di Malaysia.

“Mira bukan sahaja telah menempa nama di pentas seni tanah air, tetapi dia juga mempunyai ramai peminat dan pendiriannya sejajar dengan semangat ‘Cowayian’ kami.

“Kami menjangkakan kerjasama ini akan dipenuhi dengan keterujaan, terutamanya daripada pelanggan setia kami yang juga merupakan peminatnya,” katanya.

Terdahulu, Mira telah berpeluang untuk menjadi Cody (Coway Lady) untuk sehari untuk menjalankan servis produk di rumah pelanggan pada November tahun lalu.