Biarpun sudah lama melayari bahtera perkahwinan, namun sehingga kini ramai yang tertanya-tanya sekiranya pasangan selebriti Nur Fazura dan Fattah Amin akan berlakon bersama.

Menurut Fazura, biarpun dihujani pelbagai jenis tawaran yang ingin menggandingkan mereka, namun dia dan Fattah masih mempertimbangkannya.

Difahamkan pasangan pelakon yang menerajui drama “Hero Seorang Cinderella” itu ingin mengelakkan timbulnya perselisihan faham mahupun perbalahan antara mereka sekiranya terlalu menjiwai watak.

“Bergantung kepada skrip juga. Ia perlu hanya berkisar tentang cinta. Kalau ada pergaduhan ataupun kekasaran seperti pukul dan sebagainya, dia tidak boleh semua itu.

“Dia percaya emosi seperti itu akan terbawa-bawa sampai ke rumah. Tetapi Insya-Allah, kami berdua akan mengusahakan sesuatu tidak lama lagi,” katanya menerusi Utusan Malaysia.

Sekadar info, Fazura dan Fattah telah diijab kabulkan dalam majlis tertutup yang diadakan di sebuah hotel terkemuka di ibu negara pada 27 November 2017.

Hasil perkongsian hidup, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya yang bakal menginjak usia dua tahun.