Kerja keras selama 16 tahun akhirnya membuahkan hasil buat penyanyi Marsha Milan apabila lagu “Cinta” nyanyiannya berjaya menduduki tempat kedua di Anugerah Juara Lagu ke-36 (AJL 36).

Marsha menzahirkan rasa syukur kerana persembahannya berjalan dengan lancar biarpun berdepan pelbagai dugaan sepanjang melakukan persiapan kerana dirinya berada dalam fasa pemulihan dari COVID-19.

“Alhamdulillah. Tiada perkataan yang boleh menggambarkan betapa bersyukurnya saya dengan apa yang Allah kurniakan buat saya.

“Semestinya pelbagai jatuh bangun yang saya lalui dan saya ingin berterima kasih kepada semua pihak yang sentiasa menyokong serta menitipkan doa buat saya.

“Terus terang jika saya diberi peluang untuk menyanyi semula selepas pulih sepenuhnya dari COVID-19, saya ingin melakukan persembahan lagu “Cinta” sekali lagi,” katanya.

Lagu “Cinta” ciptaan Hang Nadim dan Bunga Cantik berjaya menduduki tempat kedua yang turut melayakkan Marsha untuk membawa pulang wang tunai RM50,000 serta trofi.

Walaupun tewas kepada Aina Abdul untuk kategori Vokal Terbaik, namun rezeki memihak kepada Marsha apabila dia memenangi wang tunai RM18,000 dan trofi bagi kategori Anugerah Persembahan Terbaik.