Penyanyi Iman Troye teruja untuk melancarkan single balada pertamanya yang berjudul “Harum Sundal Malam” dalam tempoh terdekat.

Iman atau nama sebenarnya Siti NurΒ ImanΒ Alyssa Sahabudin berkongsikan khabar gembira itu di laman Instagram berserta dengan sedutan single tersebut.

“Alhamdulilah, lagu balada pertama Iman. Lama Iman simpan dan sabar nak kongsi dengan kamu semua.Β Jadi, apa pendapat kamu?” katanya.

Dalam pada itu, Iman juga meminta bantuan peminat untuk menentukan siapa selebriti lelaki yang sesuai untuk ditampilkan dalam video muzik “Harum Sundal Malam”.

“Iman perlukan bantuan kamu semua. Kamu rasa siapa patut jadi ‘Hero’ untuk MV Iman?

“Sila ‘tag’ dan cadangkan di ruangan komen okay. Pada sesiapa yang ingin yang rasa boleh jadi ‘Hero’, hantarkan butiran anda ke emel myxohouse@gmail.com,” katanya.

Terdahulu, single “Nang” berjaya menambat hati ramai pendengar hinggakan video muziknya meraih 1 juta tontonan selepas enam hari dilancarkan di saluran YouTube XO House.

Beralih ke perkembangan lain, warganet sudah mula berteka teki bahawa adakah Iman sebenarnya selebriti di sebalik maskot Aiskrim Roti dalam program The Masked Singer Malaysia musim kedua.